piątek, 6 września 2013

Neat&simple part 1

Tak mnie jakoś na proste formy wzięło...
Szuflada zainspirowała mnie do poczynienia takiej oto karteczki na wyzwanie ,,W jesiennym sadzie" (KLIK!)



W roli bazy Tajemniczy Ogród02 od Galerii Papieru. Wstążeczka nie jest aż tak blada, jest bardziej beżowa, niestety możliwości moje, a może mojego aparatu, nie pozwoliły na uchwycenie tego;) Jabłuszka to piankowe naklejki z Biedronki ( jakże by inaczej... ;) ), listki wycięte z gazety. Jasny pasek papieru po środku to papier do drukarki, zmięty i namoczony w kawowym wywarze (kubek kawy i swetry to kolejne co kojarzy mi się z jesienią. Jak widzicie nie zostały użyte tu przypadkowo;p )


Dopiero na tych zdjęciach widać stopień zmiętolenia z jakim papier został potraktowany.
Swoje pierwsze postarzanie papieru naparem uznaję za udane, papier rzeczywiście wygląda i jest w dotyku jak kartki starej książki. I delikatnie pachnie kawą:)!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam ponownie:)